5 клас

 

Українська мова

                                              26 квітня

Тема.  Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом у художньому стилі.

Завдання. Напишіть твір-роздум на одну із  тем « Для чого потрібно вивчати іноземну мову», « Чому потрібно захищати слабших», « Чому людина повинна бути вихованою»

Домашнє завдання.  Надішліть роботу вчителю.

                                              27 квітня Урок в Zoom!!!

Тема.  Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

Завдання.  Зайдіть за ідентифікатором і кодом  до конференції.

Домашнє завдання. Вивчіть правила на стор.179-180, виконайте вправу 493, надішліть вчителю.

                                            29 квітня Урок в Zoom!!!

Тема.  Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

Завдання.  Зайдіть за ідентифікатором і кодом  до конференції.

Домашнє завдання. Вивчіть правила на стор. 183, виконайте  вправу 499,надішліть вчителю.                                  Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=CCuh_gCY5


Українська література

26 квітня

Тема. Урок виразного читання. Читання прозового уривка з оповідання « Дивак»                                                   Завдання. Підготувати виразне читання будь-якого уривка з оповідання Г. Тютюнника « Дивак».        Домашнє завдання. Записати відео тривалістю 2-3 хвилини. Надіслати вчителю.


30 квітня

Урок в Zoom!!!

Тема. Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.                                                                                     

  Завдання. Зайдіть за ідентифікатором і кодом  до конференції.                                                                                                             Домашнє завдання. Створіть інформаційне гроно до образу Олеся. Надішліть вчителю.

 




Німецька мова

29.04  с. 204 Вправа 6( написати про свої плани на літо)

30.04  с.214 – опрацювати граматичний матеріал « Модальні дієслова»; все списати у зошит , вивчити, надіслати для перевірки написане.

 


Зарубіжна література

Прослухайте 28-30 розділи роману Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"  (34 хв. 43 секунди) за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hJkfkhWIgJg

 Виконайте тест за посиланням http://join.naurok.ua/      Код -  3067700

 




Історія України
Етика

Урок 25. Як спілкуватися, долаючи відстань (у підручнику сторінка 138-140).
Переглянути навчальний матеріал за посиланням  http://www.myshared.ru/slide/1306078/ 
Виконати усно завдання 3 на стор. 139. (Будьте готові відповісти усно на уроці) 

 Світлана Лещенко запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Час: 30 квітня 2021 11:00

Ідентифікатор конференції: 781 5062 1887

Код доступу: z2bmhV

Приєднатися до конференції Zoom можна за посиланням

https://us04web.zoom.us/j/78150621887?pwd=WU01a2NtYVcyc0RCbG1qcEVvNHFpQT09

Музичне мистецтво

Образотворче мистецтво

  Виріб "Великодній віночок". Для роботи потрібно: кольоровий папір, клей, ножиці, кольорова тонка стрічка, велика тарілка і маленька( від чайного сервізу), простий олівець. 
  Переглянути відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=lj18kx_ZTwg
Декор  самостійно з власним вибором. Роботи у Вайбер.

   Математика

Вивчити правило §43

Розв'язати № 1554  ( № 1564, № 1574 – це на 10 б ).

Природознавство  28.04.21 об 11:00.Підключитися до конференцїї Zoom https://us04web.zoom.us/j/8182676940?pwd=dEM5Z2xoYzEzcDNYSklTUkNJQWlOdz09 Ідентифікатор конференції: 818 267 6940 Код доступа: TPszz9 Екологічні проблеми.Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини. Проч.п.46, вик. тести  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6487570

 Трудове навчання
Інформатика
Основи здоровʼя
  Опрацювати п. 29. Виготовити виріб із пластиковоі упаковки, бутилки, стаканчика та ін. Роботи у Вайбер. 
  Виконуй за посиланням або власним задумом:https://www.youtube.com/watch?v=gFdgmrzhVgY

Фізична культура

  Виконання стрибків на скакалці.